torsdag 28 mars 2013

TÄVLING / UTLOTTNING från VITA SAKER

Jag har fått äran att lotta ut två fina priser från VITA SAKER

Kika in på sidan eller på facebooksidan här och kolla runt lite.
Jenny som tillverkar de fina sakerna har lovat att via min blogg lotta ut tre fina betongrundlar med kärleksbudskap (eller valfri annan text), samt bokstäverna LOVE i Gips.
Vinst 1

Vinst 2

För att vara med och tävla:
*länka till denna tävling från din egen blogg eller facebooksida.( om du har blogg/facebook)
*Gilla VITA SAKER på facebook. (om du har facebook)
*Skriv en kommentar här i bloggen med ditt namn och mailadress och skriv vilken av sakerna du helst vill vinna ( och skriv också om du delat/gillat)

Man måste alltså  inte ha blogg/facebook för att tävla, men om man har och delar/gillar så får man dubbel vinstchans jämfört med om man endast lägger en kommentar.

Vinnaren presenteras den 7/4.

Om man inte har turen att vinna, men ändå vill beställa nåt av allt fint som Jenny tillverkar kan man under resten av April månad sen få beställa från henne med 10% rabatt om man uppger koden "mammatajkon" när man beställer från hennes blogg...

Lycka till!

Här är lite fler smakprov på Jennys Alster:







23 kommentarer:

  1. jag delar och gillar både på facebook och mina två bloggar. http://liljekonvalj.wordpress.com och http://trebarnsmammansliv.wordpress.com/. Hoppas jag vinner bokstäverna LOVE i gips.

    SvaraRadera
  2. jennysvensson_kalmar@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Väldigt fina saker! Om jag vann skulle jag vilja ha de tre rundlarna. agnetha.magnusson@kalmar.se

    SvaraRadera
  4. Båda vinsterna är jättefina, men allra helst vill jag vinna betongplattorna. Jag har gillat och delat (https://www.facebook.com/ironnlid)
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Älskar denna stil! perfekt i min nya lägenhet! Jag önskar mig nummer 2!

    Jag har gillat vita saker på facebook och delat tävlingen där!
    /Gabriella Ekdahl från Uppsala
    mail: pepsan4@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Super fina saker jag ha gillat sidan:) och on jag vinner önskar jag min nummer 1.
    j_onsso_n@hotmail.com
    Med vänlig hälsning, Emma Jonsson från Emmaboda

    SvaraRadera
  7. Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Det spelar absolut ingen roll vad jag vinner, om jag vinner....:) Alla saker är lika fina, men en Betongrundel vore toppen :)
    Glad Påsk! Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  8. hej
    jag är med
    har följt alla steg samt delat tävlingen offentligt på min fb
    önskar vinna nr 2
    hoppas på tur
    Titti skarp

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Gillat och delat och håller tummarna! Här är min delning på facebook: https://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/517212021649880

    Jag skulle vilja vinna nummer 2!

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Jag vill självklart vara med i tävlingen och väljer fina vinsten nr 1 som jag tycker är helt underbar :o)

    ~~ Gillar massor & har delat tävlingen i namnet Maud Sundgren på min FB-sida :o)

    Hoppas på tur gör jag självklart och håller tummarna :o)

    maud.sundgren@gmail.com

    Ha en fin fortsättning på Påsken och tack för en fin tävling!

    Mvh

    Maud

    SvaraRadera
  11. Hej, jag vill gärna vara med, gillar/delar vidare på min Fb-sida (Renate Wretefelt).
    Gillar allt och fastnade för en betongrundel.

    Ha en fin fortsättning på påskhelgen.

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med och tävlar. Har gillat och delat på facebook: Emely Tuväng

    Skulle helst vilja vinna bokstäverna LOVE. :)

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med och tävlar!!

    Delar tävlingen på min FB sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/350412695078720

    Gillar vita saker på FB i mitt namn: Frida Bergner
    Skuklle vilja vinna nr 1.

    Min E-Mail: frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med och tävlar.
    Har gillat och delat på fb: Stasy Jo

    Skulle helst vilja vinna nr 2.

    stasy.johansson@gmial.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med :) Gillar och delar på facebook Maria Mattson

    Jag vinner helst ordet LOVE!

    /Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag har varken blogg eller fejja att dela på, men tävlar gärna ändå!
    På Vita saker fanns mycket snyggt och av de saker som du lottar ut gillar jag nr 1 mest och vill därför gärna vinna dem!

    /Jessica
    jessica_roos@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Härlig tävling!

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

    Jag har även delat och tipsat om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/502768959787621

    Helst av allt vill jag vinna bokstäverna LOVE!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med och tävlar
    om något så vackert till mitt hem!

    Vinst nr 1 skulle passa fint
    att ge till maken
    på bröllopsdagen!

    Mvh
    Kristiina S
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  19. Jag vill vinna vinst nr 1!

    //Johan

    johanobergsmejl@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag deltar gärna och hoppas vinna rundlarna med egen vald text.

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  21. Hoppas på LOVE BOKSTÄVERNA

    mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  22. 1 lott

    Vill vinna dem 3 runda betongblocken

    mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  23. Gillar Vita saker på FB

    Delat/länkat via FB https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

    Vill vinna Vinst nr. 1

    mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera